sâmbătă, 20 decembrie 2014

Introducere

Nu demult, acum puţin peste două săptămâni, am împlinit patru decenii de existenţă. Iar zilele acestea se aniversează douăzeci şi cinci de ani de la evenimentele care au dat un curs nou nu numai societăţii în care trăiesc, ci şi vieţii mele. Sunt astfel suficient de bătrân ca să fi trecut conştient prin aceste vremuri interesante, în sensul faimosului proverb chinezesc, dar nici pe departe atât de bătrân încât să consider că trebuie să mă retrag în a fi un simplu martor. Cumva mă regăsesc în două generaţii, cea care acum are între treizeci şi treizeci şi nouă de ani, dar şi cei săriţi de patruzeci de ani şi le înţeleg problemele, sper, ambelor categorii.

Prin urmare, am hotărât că este momentul potrivit să încep acest proiect, un blog care să mă exprime în primul rând pe mine, spre deosebire de celelalte proiecte la care pun umărul, indiferent dacă relevanţa lor este profesională sau civică şi politică. Aşadar, va fi vorba destul de des în postările ce vor urma despre politică, civism, legislaţie, speţe juridice, dar şi istorie, antropologie, poate uneori şi filosofie, în sensul larg al subiectului, ori alte lucruri de acest tip care mă vor preocupa la un moment sau altul. Dar fiind un blog personal, uneori mă voi referi pur şi simplu la situaţii de viaţă şi întrebări existenţiale, la lucruri văzute în jur, la muzică, filme sau artă, la amintiri şi experienţe de viaţă, ori voi "scăpa" câte una din rarele şi nu neapărat strălucitele mele producţii beletristice. Iar de cele mai multe ori voi utiliza limba română, dar nu este total exclus să "bag" şi câte un text în engleză.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu